فهرست مطالب

دیدگاه های شما
نظرات خود در رابطه با این بروکر را به ما بگویید

افزایش لوریج بروکر آمارکتس

افزایش لوریج بروکر آمارکتس

افزایش لوریج در بروکر آمارکتس

انتخاب بروکر در بازار مالی ایران (بورس) به نسبت ساده‌تر از انتخاب بروکرهای فارکس است، چرا که در انتخاب یک بروکر فارکس هم فاکتورهای فراوانی جهت گزینش وجود دارد و هم بدلیل تفاوت زبان و موقعیت جغرافیای بررسی بروکر برای تریدرهای ایرانی تاحدودی پیچیده است.

هر تریدر برای انتخاب بهترین بروکر فارکس به سراغ نقد و بررسی بروکرهای فارکس می‌رود و یکی از  معیارهای انتخاب بروکر خصوصاٌ برای تریدرهای حرفه‌ای میزان لوریج یا همان اهرم است.

لوریج چیست؟

در اصل لوریج یک دارایی است که برای انجام معامله خرید یا فروش، بخشی از قیمت آن توسط سرمایه گذار (تریدر) پرداخت می‌شود و مابقی آن توسط وام دهنده (بروکر) پوشش داده می‌شود.

اهرم اساساً وامی است که از طرف کارگزار به سرمایه گذار داده می‌شود. برخی از بروکرها ممکن است مقدار اهرمی که در ابتدا برای معامله‌گران مبتدی استفاده می‌شود را محدود کنند. در بیشتر موارد، معامله‌گران می‌توانند مقدار یا اندازه معامله را بر اساس اهرمی که می‌خواهند تنظیم کنند.

هر بروکر باید درصدی از مبلغ واقعی معامله را به عنوان وجه نقد در حساب نگهداری کند که به آن مارجین می‌گویند .

اهرم در فارکس چیست؟

اهرم استفاده از پول قرض گرفته شده (به نام سرمایه ) برای سرمایه گذاری در ارز، سهام یا اوراق بهادار است. مفهوم اهرم در معاملات فارکس بسیار رایج است . با وام گرفتن از یک کارگزار، سرمایه گذاران می توانند موقعیت های بزرگ تری را با یک ارز معامله کنند.

معامله‌گران از اهرم برای افزایش سود معاملات فارکس استفاده می‌کنند. با این حال، اهرم یک شمشیر دو لبه است، که من آن را نردبان بازی مارپله می‌نامم. نردبانی که میتواند شما را به اوج برساند یا با همراهی یک مار به ابتدای جدول بازگرداند.

چرا به آن اهرم می گویند؟

نام این ابزار معاملاتی از اهرم در فیزیک گرفته شده است که نیروی ورودی کوچک را به نیروی خروجی بیشتر تقویت می‌کند، زیرا اهرم موفق، مقدار نسبتاً کمی پول مورد معامله را به مقادیر زیادی سود یا ضرر تبدیل می‌کند.

لوریج بیشتر چه تاثیری بر معاملات دارد؟

لوریج می‌تواند هم سودها و هم زیان‌ها را نیز افزایش دهد. مهم است که معامله‌گران فارکس یاد بگیرند که چگونه اهرم را مدیریت کنند و از استراتژی‌های مدیریت ریسک برای کاهش ضررهای فارکس و افزایش سود، استفاده کنند.

بهترین اهرم برای فارکس چیست؟

بهترین اهرم در بازارهای فارکس به مهارت، استراتژی و مدیریت تریدر بستگی دارد. برای معامله‌گران محافظه کار یا تریدرهای مبتدی، نسبت اهرم پایین 1:5/1:50 می‌تواند خوب باشد. برای سرمایه گذاران باتجربه که ریسک‌پذیرتر هستند، لوریج ممکن است تا 1:1000 یا حتی 1:3000 مفید باشد.

لوریج آمارکتس چقدر است؟

بروکر Amarkets در اکتبر 2007 فعالیت خود را آغاز کرده است و طی  بیش از 16 سال فعالیت بین المللی خود به عنوان یک بروکر معتبر و پیشرو در مارکت فارکس، لوریج‌های متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

بروکر آمارکتس از تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ سقف لوریج حساب‌های خود را به 1:3000 افزایش داده است. بروکر آمارکتس یکی از بالاترین مقادیر اهرمی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده است.

نسبت لوریج افزایش ‌یافته برای هر 3 نوع حساب‌ ,Fixedحساب Standard و حساب  ECN قابل استفاده است و بسته به ارزش ایکوئیتی آنها برای همه معامله‌گران در دسترس می‌باشد.

حداقل مبلغ واریزی متناسب با هر لوریج به شرح زیر است:

افتتاح حساب در بروکر آمارکتس

اگر با توجه به رزومه درخشان بروکر آمارکتس به عنوان پر جایزه ترین بروکر فارکس در دوران فعالیت آن و بر اساس نقد و بررسی بروکر آمارکتس، مایل به باز کردن یک حساب تجاری در بروکر AMarkets و ورود به دنیای درآمد دلاری هستید، همین حالا به خانواده موفق آمارکتس بپیوندید

در صورت انتشار خبر تازه‌ای از بروکر آمارکتس، این خبر آپدیت خواهد شد. در صورت تمایل به اطلاع از تازه‌ترین اخبار بروکرها به عضویت خبرنامه بروکریاب بپیوندید.

تازه‌ترین خبرهای مارکت فارکس را از بروکریاب مرجع رسمی بررسی و انتشار اخبار بروکرها دنبال کنید.

  • تجربه فعالیت‌تان در بروکر آمارکتس را با سایرین به اشتراک بگذارید؟
  • نظرتان در مورد میزان لوریج مناسب برای معاملات فارکس را بنویسید؟

فهرست مطالب

دیدگاه های شما
نظرخود را درمورد این مطلب به اشتراک بگذارید

Leave a comment

جهت ارتباط با پشتیبانی به ای دی زیر پیام بدهید

شبکه اجتماعی تلگرام نیازمند تغییر ای پی میباشد

اشتراک گذاری

عضویت در خبرنامه ی بروکریاب

پلتفرم گیم تریدینگ

آکادمی آموزشی آترین

پلتفرم هوشمند بروکریاب

پلتفرم کاریابی و استخدام جابینچارت

تماس با ما

ایمیل پشتیبانی

پشتیبان تلگرام

پلتفرم گیم تریدینگ

آکادمی آموزشی آترین

پلتفرم هوشمند بروکریاب

پلتفرم کاریابی و استخدام جابینچارت