فهرست مطالب

دیدگاه های شما
نظرات خود در رابطه با این بروکر را به ما بگویید

بروکر روبوفارکس با دست پس می‌زند و با پا پیش می‌کشد

بروکر روبوفارکس با دست پس می‌زند و با پا پیش می‌کشد

آیا بروکر روبوفارکس معتبر است؟

برای هر تریدر ایرانی ساکن در کشور، مهمترین ملاک انتخاب بهترین بروکر فارکس مجاز بودن فعالیت بروکر با ایرانیان، پشتیبانی فارسی و امکان واریز و برداشت ریالی است. اکثریت معامله‌گران فارکس پس از اطمینان از وجود این موارد در یک بروکر به سراغ نقد و بررسی بروکر فارکس بر اساس معیارهای انتخاب بروکر می‌روند.

در حال حاظر با توجه به رفتارهای ضد و نقیض مدیریت روبوفارکس در ارائه خدمات به ایرانیان این سوال و دغدغه ایجاد شده است که، آیا بروکر روبوفارکس معتبر است یا خیر؟

روبوفارکس ایران را تحریم کرد

داستان از تحریم ايران از ارائه خدمات در اين کارگزاری ناشی از عدم عضويت ايران در FATF در اواسط ماه آگوست 2022 آغاز شد.

پس از آن، طی ماه‌های گذشته فعاليت تريدرهای ايرانی در اين بروکر هر روز با محدوديت‌های بيشتری رو به رو گردید.

با افزوده شدن نام ایران به لیست سیاه روبوفارکس، عملاٌ کاربران ايرانی مجبور به ترک کارگزاری بودند که در همین حین پشتيبانی بروکر طی اطلاعيه‌ای اعلام کرد: معامله‌گران ايرانی می‌توانند در کارگزاری فعاليت داشته باشند.

تناقض اطلاع رسانی در بخش عمومی و علنی وبسایت بروکر و ارسال پیام خصوصی در پشتیبانی بروکر شائبه‌ها را در خصوص ادامه فعالیت با روبوفارکس دامن زد.

روبوفارکس پشتیبانی فارسی را متوقف کرد

در همین میان فشار بر آی‌بی‌های فارسی بروکر مبنی بر ممنوعیت تبلیغات عمومی و اطلاع رسانی از فعالیت با روبوفارکس نیز آغاز و تشدید شد و نهايتاٌ کارگزاری فعاليت خود با آیبی‌های ايرانی را قطع کرده و پرداخت ریبیت را نیز متوقف نمود.

در مرحله بعد پشتيبانی فارسی روبوفارکس و سيستم واريز و برداشت ريالی نیز متوقف شدند.

تا بدین جا کاملاٌ واضح و مبرهن است که ایرانیان باید از روبوفارکس کوچ کنند همانطور که از هات فارکس، بایننس و … کوچ کردند.

 شما هم جزء تریدرهای قدیمی هستید که ناچار به کوچ از هات فارکس بودند یا جزء تریدرهای ارزهای دیجیتال که دلبسته پلتفرم بایننس بودند و ناچار به بستن چمدان و آواره کوکوین و کوینکس شدند؟؟

دست بروکر روبوفارکس رو شد

اما طعم شیرین وجود کاربران ایرانی برای مدیریت روبوفارکس باعث روشن شدن چراغ طمع شد و  ساپورت بخش فارسی که در حقیقت آی‌بی اصلی بروکر است، برای کاربران ایرانی لینکی را ارسال کرد که با ثبت نام از طریق آن مجاز به فعالیت و انجام واریز و برداشت ریالی می‌شوند.

لینک ارسالی در حقیقت لینک آی‌بی روبوفارکس است که از معاملات شما، کمیسیون و ریبیت دریافت می‌کنند، اما در ازای آن بازپرداخت ریبیت به شما انجام نمی‌شود که بیان کننده عملکرد غیر اخلاقی روبوفارکس است.

تکلیف ایرانیان در بروکر روبوفارکس چیست؟

در حال حاظر کليه مشتريان ایرانی می‌توانند همچنان با این بروکر بصورت پنهانی کار کنند و همانطور که از نقد و بررسی بروکر روبوفارکس مشخص است، همچنان همان بروکر معتبر، با خدمات متنوع وطرح‌های تشویقی هوس برانگیز و جوایز متعدد است اما برای معامله‌گران سایر کشورهای دنیا.

با توجه به اعلام رسمی تحریم ایران از یک سمت و تلاش برای حفظ منافع مالی بروکر از مشتریان ایرانی از سمت دیگر و تناقض در صحبت‌ها و ارائه لینک آی‌بی اصلی بروکر، ادامه فعالیت با روبوفارکس تصمیمی منطقی نیست.

تصمیم به ادامه یا توقف فعالیت در بروکر روبوفارکس و پذیرش عواقب احتمالی آن به عهده خود مشتریان است. در چنین شرایطی پیشنهاد ما فعالیت با کارگزاری‌های معتبر دیگری همچون بروکر آلپاری است که بروکری محبوب و اثبات شده تاکنون برای ایرانیان است.

در صورت انتشار خبر تازه‌ای از بروکر روبو فارکس ، این خبر آپدیت خواهد شد. در صورت تمایل به اطلاع از تازه‌ترین اخبار بروکرها به عضویت خبرنامه بروکریاب بپیوندید.

تازه‌ترین خبرهای مارکت فارکس را از بروکریاب مرجع رسمی بررسی و انتشار اخبار بروکرها دنبال کنید.

  • تجربه فعالیت‌تان در بروکر روبو فارکس را با سایرین به اشتراک بگذارید؟
  • برایمان بگویید فیلترینگ چه تاثیری بر فعالیت مالی شما گذاشته است؟

فهرست مطالب

دیدگاه های شما
نظرخود را درمورد این مطلب به اشتراک بگذارید

Leave a comment

  1. سلام وقت بخیر و خسته نباشید
    امکان تغییر ارز پایه حساب، در بروکر روبوفارکس هست؟

جهت ارتباط با پشتیبانی به ای دی زیر پیام بدهید

شبکه اجتماعی تلگرام نیازمند تغییر ای پی میباشد

اشتراک گذاری

عضویت در خبرنامه ی بروکریاب

پلتفرم گیم تریدینگ

آکادمی آموزشی آترین

پلتفرم هوشمند بروکریاب

پلتفرم کاریابی و استخدام جابینچارت

تماس با ما

ایمیل پشتیبانی

پشتیبان تلگرام

پلتفرم گیم تریدینگ

آکادمی آموزشی آترین

پلتفرم هوشمند بروکریاب

پلتفرم کاریابی و استخدام جابینچارت