فهرست مطالب

دیدگاه های شما
نظرات خود در رابطه با این بروکر را به ما بگویید

معامله بدون وقفه با بروکر آمارکتس

معامله بدون وقفه با بروکر آمارکتس

ارائه پشتیبانی مستقیم بروکر آمارکتس با افزایش فیلترینگ در ایران

بروکرهای فارکس یا شرکت‌های کارگزاری فارکس حکم وکیل سرمایه‌گذار را دارند که براساس دستور تریدر اقدام به خرید و ‌فروش برای او در بازار فارکس می‌کنند. به ‌بیان‌ دیگر کارگزاران شرکت‌های حقوقی هستند که خریداران و فروشندگان را در بازار فارکس روبه‌روی هم بر سر میز مجازی معامله قرار می‌دهند و علاوه بر آن وظایف دیگری را قبل و بعد از انجام معامله به‌عهده دارند.

اهمیت پشتیبانی فارسی بروکر

یکی از نیازهای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران فارکس، برخورداری از تیم پشتیبانی قوی و در دسترس مسلط به زبان آنها می‌باشد.

بروکرهای معتبر با وجود مشاوران و متخصصان بازار فارکس که عموماٌ به زبان‌های مختلف تسلط دارند، در بخش پشتیبانی مشتریان، به سوالات و ابهامات کاربران خود پاسخ می‌دهند.

تاثیر تحریم‌ها و فیلترینگ بر مارکت فارکس در ایران

با تحریم‌های ثانویه آمریکا مانع بزرگی بر سر مبادلات مالی کشور و خصوصاٌ بازار فارکس قرار گرفته است. لذا امکان واریز و برداشت ریالی در بروکر بسیار حائز اهمیت است.

حالا با افزایش لحاظ فیلترینگ در ایران، دسترسی به پلتفرم‌های معاملاتی فارکس نیز از داخل ایران دشوار و محدود شده است و به عبور از فیلترینگ به دغدغه بزرگی برای تریدرها تبدیل شده است.

پشتیبانی فارسی بروکر آمارکتس برای کاربران داخل ایران

در راستای حمایت و مشتری مداری بروکر معتبر آمارکتس برای کاربران داخل ایران، تیم AMarkets امکان دسترسی همیشگی و بدون قطعی به بازارهای مالی را فراهم نموده و سرویس‌های VPN خود را به تازگی به روز رسانی کرده است.

اعضای بروکر آمارکتس می‌توانند از سرورهای VPN این بروکر به صورت رایگان در قسمت سرویس‌ها – بخش VPN موجود در کابین شخصی خود استفاده نمایند.

اگر می خواهید با استفاده از VPN به وبسایت AMarkets دسترسی پیدا کنید، می‌توانید یکی از این VPN ها را در مرورگر خود نصب کرده و به سرویس‌های بروکر دسترسی پیدا کنید.

همچنین، اگر به دلیل مشکلات اتصال به اینترنت یا دلایل دیگر، برای ورود به حساب/ باز‌کردن/ بستن پوزیشن، حذف یا تغییر سفارش در پلتفرم معاملاتی خود با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید از سرویس‌ تلفن استفاده کنید.

مشتریانی که دسترسی به پلتفرم معاملاتی خود را ندارند، می‌توانند پوزیشن خود را به وسیله برقراری تماس تلفنی با بخش دیلینگ و تیم پشتیبانی آمارکتس،  طی 7 روز هفته 24 ساعته مدیریت کنند.

شماره تماس:  22 22 777 330 44 +

پشتیبانی آنلاین: https://t.me/AMarkets_Supportbot

افتتاح حساب در بروکر آمارکتس

اگر با توجه به رزومه درخشان بروکر آمارکتس به عنوان پر جایزه ترین بروکر فارکس در دوران فعالیت آن و بر اساس نقد و بررسی بروکر آمارکتس، مایل به باز کردن یک حساب تجاری در بروکر AMarkets و ورود به دنیای درآمد دلاری هستید، همین حالا به خانواده موفق آمارکتس بپیوندید

در صورت انتشار خبر تازه‌ای از بروکر آمارکتس، این خبر آپدیت خواهد شد. در صورت تمایل به اطلاع از تازه‌ترین اخبار بروکرها به عضویت خبرنامه بروکریاب بپیوندید.

تازه‌ترین خبرهای مارکت فارکس را از بروکریاب مرجع رسمی بررسی و انتشار اخبار بروکرها دنبال کنید.

  • تجربه فعالیت‌تان در بروکر آمارکتس را با سایرین به اشتراک بگذارید؟
  • برایمان بگویید فیلترینگ چه تاثیری بر فعالیت مالی شما گذاشته است؟

فهرست مطالب

دیدگاه های شما
نظرخود را درمورد این مطلب به اشتراک بگذارید

Leave a comment

  1. درود بر تیم بروکریاب
    جسارتاٌ خبر لغو رگولاتوری آمارکتس صحت دارد؟

    1. سلام بهداد جان، درود بر شما
      خیر بر خلاف تصور بسیاری از دوستان رگوله بروکر آمارکتس کنسل نشده.
      تمام تعهداتی که قبلا توسط AMarkets Ltd با رگوله (Saint Vincent and the Grenadines) انجام شده بود به AMarkets LLC تحت رگوله (Cook Islands) منتقل شده است و قابل اجرا باقی مانده.
      این شرکت به ارائه مجموعه کامل خدمات خود ادامه می‌دهد و تغییر حوزه حقوقی بر شرایط معامله، حساب‌های مشتری و همکار، تاریخچه معاملات، تراکنش‌های جاری یا هر خدمات دیگری که AMarkets به مشتریان و شرکای خود ارائه می‌دهد، تاثیری نخواهد داشت.
      که عملا تفاوتی را از لحاظ فنی و ارائه خدمات به ایرانیان به ‌به وجود نمیاورد و همچنین اعتبار بروکر آمارکتس پابرجاست.
      سوالی بود در خدمتتون هستم

جهت ارتباط با پشتیبانی به ای دی زیر پیام بدهید

شبکه اجتماعی تلگرام نیازمند تغییر ای پی میباشد

اشتراک گذاری

عضویت در خبرنامه ی بروکریاب

پلتفرم گیم تریدینگ

آکادمی آموزشی آترین

پلتفرم هوشمند بروکریاب

پلتفرم کاریابی و استخدام جابینچارت

تماس با ما

ایمیل پشتیبانی

پشتیبان تلگرام

پلتفرم گیم تریدینگ

آکادمی آموزشی آترین

پلتفرم هوشمند بروکریاب

پلتفرم کاریابی و استخدام جابینچارت